* ALITHERA ENERGY BOOSTER * UBAT KUAT HARAM, MERBAHAYA 2021 * SENARAI UBAT KUAT LELAKI WANITA 2022: CATUABA, GAMBIR EMAS, HEMOHIM, AIDAM CLEANSER DAN HONG SAM DAN * BLOG UBAT KUAT LELAKI MALAYSIA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2021 BUAT SEMUA PENGUNJUNG DAN PARA PELANGGAN YANG TELAH MENYOKONG PERNIAGAAN KAMI SELAMA INI. SEMUGA ANDA SENTIASA SIHAT, BAHAGIA DAN BERTENAGA SELALU DISAMPING KELUARGA TERCINTA.* ALLAH TIDAK AKAN MENURUNKAN PENYAKIT MELAINKAN SETELAH MENJADIKAN PENAWARNYA. SETIAP PENYAKIT ITU ADA PENAWARNYA MELAINKAN AJAL ATAU MATI. MAKA ADALAH WAJIB BAGI SETIAP UMMAT ISLAM BERIKHTIAR DAN BERUSAHA MENGUBATI PENYAKIT MEREKA.

 

Monday, December 21, 2015

KELEBIHAN DAN MANFAAT DAMIANA PLUS & CARA PENGAMBILAN

Damiana Plus adalah formulasi terkini gabungan herba terhebat dari Mexico iaitu Damiana dengan Catuaba, Tribulus, Cordyceps, Horny Goat, Peach Fruit, Saw Palmetto, Apple Powder, Fructose dan Ekstrak Biji Labu. Kombinasi herbal natural terpilih di atas telah terbukti memberikan kesan positif di bawah  kepada sesiapa yang mengambil dan mengamal produk ini mengikut aturan yang dinyatakan:

  • Membantu Membina Diameter (ukut lilit) Saiz Zakar Yang Besar Dan Panjang Serta Keupayaan Seksual Yang Kuat
  • Menggalakkan Pembesaran Organ Seks Lelaki Sekali Ganda
  • Membina Dan Menjadikan Tubuh Lelaki Lebih Sihat, Kuat Dan Bertenaga
  • Berkeupayaan Merawat Masalah Tenaga Batin Dikalangan  Lelaki & Wanita, Memulihkan Mati Pucuk (erectile dysfunction), Mengatasi Ejakulasi/Pancutan Awal (premature ejaculation) Dan Mengatasi Masalah Dingin Seksual/Kurang Nafsu Shahwat Pada Kedua Dua Jantina
  • Menyeimbangkan Hormon Dalam Tubuh Dan Merangsang Rembesan Hormon Testosteron Pada Lelaki
  • Melancar Dan Menstabilkan Peredaran Darah Ke Seluruh Anggota Tubuh Termasuk Bahagian Anggota Sulit (zakar dan faraj)
  • Merawat Dan Memulihkan Masalah Prostat Dan Kekerapan Membuang Air Kecil DiWaktu Malam
  • Meningkatkan Sistem Imunisasi Tubuh Dan Ketahanan Dari Pelbagai Penyakit
  • Mengatasi Masalah Tekanan (stress), Kebimbangan Dan Keletihan
  • Memperkuatkan Daya Ingatan, Fokus Dan Kekuatan Minda Terutamanya Golongan Lanjut Usia
  • Menambah libido/keinginan seksual pada lelaki dan wanita
  • Membantu wanita mudah mencapai orgasm serta menambah kenikmatan sewaktu klimak.
* Tidak seperti Viagra atau ubat kuat lain, Damiana juga sesuai dan selamat diambil oleh mereka yang bermasalah jantung (non cronic), pengidap darah tinggi dan individu yang bermasalah kencing manis (diabetes). Pesakit dalam kumpulan ini perlu mulai pengambilan Damiana dengan dos yang rendah dahulu pada 3 hari pertama sebelum menambahnya mengikut keperluan dan keselesaan.

Klik sini untuk Testimoni Pengguna Damiana


CARA PENGAMBILAN DAMIANA



INFO LANJUT TENTANG DAMIANA PLUS, LIHAT VIDEO DI BAWAH!



Untuk beli/order. KLIK SINI !


Antara Supplement & Ubat Kuat Berasaskan Herba Damiana Yang Ada Di Pasaran Dunia

Kehebatan supplement berasaskan Damiana ini sudah lama diketahui dan popular diluar sana termasuk di negara negara Eropah dan Timur Tengah.Cuma di Malaysia, ianya masih baru dan kini dan makin disukai oleh masyarakat di sini kerana khasiatnya yang terbukti.






Damiana Plus di Malaysia


2 comments:

  1. PERHATIAN!

    Jualan Damiana Plus terpaksa dihentikan kerana kesukaran mendapatkan stok. Pelanggan yang sudah biasa dan sering mengambil Damiana sebelumnya bolehlah menggantikannya dengan Catuaba, alternatif paling baik kepada Damiana. Harap maklum!

    ReplyDelete
  2. Thanks for the information. I really like the way you express complex topics in lucid way. It really helps me understand it much better way. damiana powder

    ReplyDelete