* ALITHERA ENERGY BOOSTER * UBAT KUAT HARAM, MERBAHAYA 2021 * SENARAI UBAT KUAT LELAKI WANITA 2022: CATUABA, GAMBIR EMAS, HEMOHIM, AIDAM CLEANSER DAN HONG SAM DAN * BLOG UBAT KUAT LELAKI MALAYSIA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2021 BUAT SEMUA PENGUNJUNG DAN PARA PELANGGAN YANG TELAH MENYOKONG PERNIAGAAN KAMI SELAMA INI. SEMUGA ANDA SENTIASA SIHAT, BAHAGIA DAN BERTENAGA SELALU DISAMPING KELUARGA TERCINTA.* ALLAH TIDAK AKAN MENURUNKAN PENYAKIT MELAINKAN SETELAH MENJADIKAN PENAWARNYA. SETIAP PENYAKIT ITU ADA PENAWARNYA MELAINKAN AJAL ATAU MATI. MAKA ADALAH WAJIB BAGI SETIAP UMMAT ISLAM BERIKHTIAR DAN BERUSAHA MENGUBATI PENYAKIT MEREKA.

 

Sunday, January 22, 2017

GAYA DAN TEKNIK HUBUNGAN INTIM VERSI KAMASUTRA

Beberapa gambar dan keterangan tentang gaya. posisi atau teknik bersetubuh atau hubungan kelamin pasangan suami isteri (lelaki wanita) berdasarkan kitab lama India, Kama Sutra. Anda boleh muat turun (download) buku Kama Sutra ini dalam bentuk pdf secara percuma untuk bacaan anda melalui link di akhir posting ini. Ianya sekadar untuk menambah ilmu berkaitan hubungan intim lelaki dan wanita.

Apa Itu Kama Sutra?

Kama Sutra dikatakan telah ada di India pada abad antara 100 - 400 sesudah masehi. Kama Sutra merupakan bahagian daripada ajaran hidup Vatsyayana yang terdiri dari Dharma, Artha dan Kama. Dharma berkaitan dengan agama, Artha berkaitan dengan kemakmuran dan Kama berkaitan dengan cinta dan kenikmatan seksual. Konsep asas dari kama adalah pencapain kenikmatan seksual yang melibatkan lima deria iaitu pendengaran, perasaan, penglihatan, rasa atau sentuhan dan bau yang disatukan oleh fikiran dan jiwa.

Kewujudan Kama Sutra pertama kali memang dibuat untuk kaum lelaki mengingati bahawa masa itu wanita mendapatkan status sosial di bawah kaum lelaki. Tetapi ini bukan bererti bahawa kaum wanita sama sekali diabaikan dalam naskah Kama Sutra. Penggunaan yang berkaitan dengan wanita dicantumkan secara tersirat, misalnya aktiviti lelaki meliputi perbuatan mencium, menekan, mendorong dan mencalarkan (mencakar halus), dan jika wanita tidak dapat menikmati tindakan tersebut maka Vatsyayana menganjurkan agar sang lelaki menggosok dan mengelus YONI (faraj) dengan tangan dan jari.

Kama Sutra merupakan teknik bercinta dan hubungan seksual dari bangsa timur. Selain teknik bercinta Kama Sutra, bangsa timur juga mempunyai teknik bercinta lain seperti Ananga Ranga, The Perfumed Garden dan The Tao.

Daerah Sensitif

Kama Sutra mengajarkan bahawa otak adalah bahagian yang paling penting dalam kenikmatan seksual. Ini dapat difahami kerana tanpa adanya imaginasi atau fantasi seksual maka aktiviti seks hanya akan merupakan rutin dan membosankan. Zon sensitif sangat penting untuk menjadikan imaginasi seksual menjadi kenyataan. Seseorang yang sedang berbual-bual, secara fantasi atau imaginasi ingin merasai sentuhan mesra dari pasangannya. Sentuhan yang dilakukan di tempat yang tepat dapat memberikan kenikmatan seksual.

Kama Sutra menyatakan beberapa daerah pada tubuh yang diyakini dapat menimbulkan gelora seksual yang luar biasa bagi lelaki mahu pun wanita iaitu antaranya ialah ciuman atau rangsangan lain di kawasan bibir, mulut, kening, pipi, leher, dada atau payu dara.

Kulit Sensitif

Kulit adalah organ terbesar dari tubuh manusia dan merupakan tempat berakhirnya saraf-saraf yang sangat peka terhadap rangsangan berupa sentuhan, perubahan suhu dan tekanan.

Payudara

Payudara wanita memainkan peranan penting dalam daya tarik seksual. Selain merupakan daya tarik seksual bagi lawan jenis, payudara merupakan zon rangsangan yang sangat sensitif.

Punggung

Punggung juga merupakan salah satu daya tarik seksual seperti halnya dengan payu dara. Pesona keindahan bentuk punggung yang padat dan kenyal boleh ditonjolkan dengan memakai seluar atau pakaian ketat. Seperti juga dengan payu dara, selain merupakan daya tarik seksual, bahagian punggung juga merupakan tempat yang peka terhadap rangsangan seksual dalam bentuk ramasan, gosokan, jilatan, gigitan mahu pun cubitan ringan.

Anda mungkin perlukan dan mahu mendapatkan Viagra Natural paling berkesan lagi menjimatkan di pasaran Malaysia ini !


No comments:

Post a Comment