* ALITHERA ENERGY BOOSTER * UBAT KUAT HARAM, MERBAHAYA 2021 * SENARAI UBAT KUAT LELAKI WANITA 2022: CATUABA, GAMBIR EMAS, HEMOHIM, AIDAM CLEANSER DAN HONG SAM DAN * BLOG UBAT KUAT LELAKI MALAYSIA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2021 BUAT SEMUA PENGUNJUNG DAN PARA PELANGGAN YANG TELAH MENYOKONG PERNIAGAAN KAMI SELAMA INI. SEMUGA ANDA SENTIASA SIHAT, BAHAGIA DAN BERTENAGA SELALU DISAMPING KELUARGA TERCINTA.* ALLAH TIDAK AKAN MENURUNKAN PENYAKIT MELAINKAN SETELAH MENJADIKAN PENAWARNYA. SETIAP PENYAKIT ITU ADA PENAWARNYA MELAINKAN AJAL ATAU MATI. MAKA ADALAH WAJIB BAGI SETIAP UMMAT ISLAM BERIKHTIAR DAN BERUSAHA MENGUBATI PENYAKIT MEREKA.

 

Wednesday, December 19, 2018

PENCUCI VAGINA & ZAKAR BUATAN KOREA, AMAT BAIK, SELAMAT MALAH MURAH

Cecair pencuci dan pengharum sekitar alat sulit para wanita mau pun kaum lelaki buatan Korea yang natural, tidak saja menjimatkan malah berkualiti dan dijamin selamat. Produk ini kini sudah berada di pasaran Malaysia dan harganya jauh murah berbanding keluaran lain.

Aidam Cleanser adalah produk perawatan tubuh jenama Atomy Korea, untuk kulit lembut dan licin khususnya dipersekitaran kawasan keintiman. Ia pembersih oriental yang menyegarkan yang digabungkan dengan kompleks botani 7 herba yang berlainan. Disyorkan terutamanya sebagai produk pembersihan untuk kesihatan alat sulit lelaki dan wanita.





Bahan-Bahan:

1. Herba organik
2. Kompleks Oriental
3. Minyak Unshiu
4. Haruman Epal

Fungsi herba organik adalah untuk memberikan perasaan segar selepas digunakan. Tetapi kebanyakan nya ia juga menyumbangkan faedah perubatan.

Contohnya:

a. Chamomile sedang dibangunkan sebagai agen terapeutik yang mempromosikan kesihatan manusia. Ia digunakan untuk pelbagai penyakit seperti keradangan, luka, dan gangguan haid.

b. Rosemary mempunyai sifat antiseptik semulajadi yang menjadikan ia sebagai pembasmi kuman yang unggul untuk anggota sulit manusia.

c. Lavender membantu dalam keadaan keradangan, dan berpasangan dengan Chamomile yang dapat menyembuhkan eczemas.

d. Marshmallow, juga dikenali sebagai Althaea mempunyai penyembuhan, pelembab dan sifat menenangkan yang menjadikannya hebat untuk semua jenis kulit.

e. Houttuynia Cordata membantu mengurangkan kulit yang bermasalah sejak kawasan sensitif terdedah kepada kerengsaan.

f. Basil juga menghalang letusan kulit manakala corong datang dengan vitamin, mineral, dan antioksidannya.

g. Centella Asiatica menambah kesan pelembap dan keanjalan tambahan.

Semua tumbuhan ubatan herba ini bekerja untuk sistem penjagaan yang baik untuk perlindungan kulit yang sensitif serta faktor lain yang diperlukan.

h. Kompleks oriental melindungi bakteria yang bermanfaat sambil memerangi agen berbahaya.
Akar Sophora telah digunakan selama berabad-abad dalam perubatan tradisional. Jika digunakan pada kulit, ia menjadi rawatan hebat untuk ekzema, kudis dan penyakit kulit yang lain dengan memerangi sensasi gatal-gatal dan meredakannya.

i. Juga baik untuk meredakan gatal-gatal adalah Fructus Kochiae. Faedah lain yang dibawa oleh tumbuhan ini ialah membersihkan haba yang disimpan dan mengeluarkan kelembapan dari kulit.

j. Skullcap adalah antioksidan yang kuat, menawarkan kesan anti-radang dan penawar aktif untuk psoriasis, jerawat, dan ekzema.

k. Torilis Japonica digunakan untuk kesan antimikrobanya. Tumbuhan ini juga menghalang pengeluaran melanin, menjadikannya sesuai untuk gangguan hyperpigmentasi berkaitan melanin yang akan datang.

l. Phellodendron Amurense adalah herba kulit dan herba penyaman, yang juga digunakan sebagai rawatan untuk pelbagai jenis penyakit kulit.

m. Goldthread mempunyai sifat melegakan analgesik dan kesakitan, sesuai untuk menyembuhkan keadaan kulit seperti luka bakar, abses, dan bisul.

n. Salvia Miltiorrhiza sangat baik untuk alergi kulit, serta kulit, mempunyai sifat anti-penuaan.

Setiap tumbuhan diatas mempunyai peranan penting dan membawa manfaat tertentu untuk kulit yang sensitif.

Peringatan keselamatan:

Hentikan penggunaan dan berunding dengan pakar jika anda mengalami kemerahan, bengkak, gatal-gatal atau kerengsaan kulit semasa atau selepas penggunaan atau apabila kulit bersentuhan dengan cahaya matahari setelah menggunanya.

* Jangan gunakan pada parut.

* Hanya untuk kegunaan luaran.

* Untuk kegunaan di sekitar kawasan kelamin saja.

* Elakkan menggunakannya semasa kehamilan.

* Elakkan daripada kanak kanak.

* Produk tidak boleh disimpan di bawah cahaya matahari langsung atau pada suhu yang melampau.

* Tudung bekas perlu ditutup dengan sempurna setelah setiap kali penggunaan.

Oleh kerana penggunaan utamanya adalah pada kulit yang halus di sekitar kawasan alat kelamin, Aidman Cleanser adalah produk yang paling selamat dan praktikal selamanya yang bertujuan untuk melindungi dan tidak akan membahayakan dengan apa cara pun tisu  kulit sensitif. Mengekalkan kebersihan yang betul sentiasa disyorkan, lebih-lebih lagi jika ia merupakan kawasan yang mempunyai risiko jangkitan yang tinggi. Pembersihan yang tidak baik di kawasan vagina/zakar boleh menyebabkan keadaan kulit yang tidak diingini. Atomy Aidam Cleanser menawarkan penyelesaian yang mudah malah murah, melindungi dan memelihara kulit tanpa merosakkan atau mendedahkannya kepada bahan kimia berbahaya.

Kandungan per botol: 200 ml







1 comment:

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q

    ReplyDelete