* ALITHERA ENERGY BOOSTER * UBAT KUAT HARAM, MERBAHAYA 2021 * SENARAI UBAT KUAT LELAKI WANITA 2022: CATUABA, GAMBIR EMAS, HEMOHIM, AIDAM CLEANSER DAN HONG SAM DAN * BLOG UBAT KUAT LELAKI MALAYSIA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2021 BUAT SEMUA PENGUNJUNG DAN PARA PELANGGAN YANG TELAH MENYOKONG PERNIAGAAN KAMI SELAMA INI. SEMUGA ANDA SENTIASA SIHAT, BAHAGIA DAN BERTENAGA SELALU DISAMPING KELUARGA TERCINTA.* ALLAH TIDAK AKAN MENURUNKAN PENYAKIT MELAINKAN SETELAH MENJADIKAN PENAWARNYA. SETIAP PENYAKIT ITU ADA PENAWARNYA MELAINKAN AJAL ATAU MATI. MAKA ADALAH WAJIB BAGI SETIAP UMMAT ISLAM BERIKHTIAR DAN BERUSAHA MENGUBATI PENYAKIT MEREKA.

 

Saturday, April 16, 2016

10 HERBA TERBAIK MENAMBAH NAFSU SEKSUAL WANITA

Seperti lelaki wanita juga mengalami penurunan kadar libido (keinginan seksual) seiring dengan peningkatan usia. Malah proses pengurangan nafsu seksual dikalangan wanita lebih cepat berbanding lelaki. Kerana itu kebanyakan wanita yang usianya menjelang 40 an dan ke atas akan mengalami masalah ini disebabkan kejadian biologi tubuh wanita berbanding kaum lelaki yang berbeza. Untuk itu para suami atau isteri yang mendapati pasangan mereka mengalami kondisi keinginan seksual yang menurun atau dingin seks, amatlah perlu mengambil inisiatif bagi mengatasi keadaan ini agar hubungan intim dan kegembiraan hidup berpasangan tidak pudar terlalu cepat dan dapat bertahan lama walau pun usia kian bertambah.

Di negara negara Eropah dan Amerika kajian mendapati kebanyakan pasangan suami isteri yang lanjut usianya masih mesra dan sering menghabiskan masa bersama. Mereka lebih romantis dan tampak lebih saling memerlukan. Walau pun usia ramai mereka mengjangkau 50 an namun kebanyakan mereka itu masih meneruskan hubungan intim kerana keinginan atau nafsu seksual pasangan ini masih kekal membara. Kerana itu kebanyakan pasangan lanjut usia di luar sana ini sering bercuti dan menghabiskan masa bersama kerana adanya perasaan saling memerlukan termasuklah hubungan intim. Mereka sering mencari masa privacy untuk bersama pada satu satu ketika.

Bagi wanita yang mahu sentiasa merasa "hangat" dan ingin mengekalkan kemesraan dan keseronokan di kamar tidur bersama pasangan, herba herba berikut sangat baik untuk diamalkan demi kesihatan seksual dan fizikal masing masing.

1. Ashwaganda Root
Ashwaganda Root atau Akar Ashwaganda dalam buku Kamar Sutra dikenal pasti sebagai pencetus keinginan dan kekuatan. Populariti akar ini lebih berkait dengan wanita dalam merangsangi libido (nafsu seksual) dan menggandakan tahapo kepuasan dimana herba ini mampu mempertingkatkan aliran darah ke bahagian klitoris dan organ seksual wanita. Ia akan memberi pengalaman seksual yang cukup menyeronokkan. 


2. Maca Root
Wanita wanita yang tinggal di perbanjaran Andes telah lama mengamalkan akar maca kerana khasiatnya. Akar Maca yang kaya dengan iodin, zink serta mineral membantu menyokong keseimbangan hormon seksual wanita serta merangsang keinginan. Kajian membuktikan wanita yang mengamal Maca lebih menikmati keseronokan hubungan seksual.

3. Muira Puama Root
Wanita yang mengamalkan akar Muira Puama ini akan mengalami lonjakan nafsu, keinginan, kepuasan dan keaktifan dalam hubungan kelamin. Herba ini amat baik sehingga disebut sebagai "kayu potensi". Herba ini jika rajin diamalkan akan melambatkan proses menopaus malah membantu wanita yang sudah menopause dalam mengembalikan keinginan hubungan intim.

4. Dark Chocolate
Coklat gelap (hitam) yang dibuat dari lebih 70% koko walau pun tidak sehebat kesan herba, namun ianya boleh pertingkatkan paras dopamin dalam otak. Ianya akan merangsang " kimia keseronokan" dalam otak wanita yang mengamalnya, menimbulkan mood dan meningkatkan tindak balas tubuh bila wanita itu dirangsang. Para suami eloklah menyediakan coklat gelap dari koko ini dirumah agar dapat dinikmati oleh isteri masing2.

5. Avina Sativa
Ianya adalah sejenis oat yang memberi kesan afrodiasak dan merangsang peningkatan libido. Avina Sativa akan meningkatkan rangsangan faraj, keinginginan serta emosi untuk seks jika diamalkan. 



6. Catuaba
Suku asli Tupi di Brazil menggunakan herba Catuaba ribuan tahun dulu sebagai sumber afrodiasak yang kuat dan berkesan. Kandungan aktiof yohimba dalam Catuaba merangsang tenaga, keinginan serta peningkatan libido kepada pengamalnya. Kajian membuktikan Catuaba juga meningkatkan bahan dapomin dalam otak dan menmabhkan kepekaan kepada rangsangan seks. Penggunaan yang kerap dan kosisten akan mewujudkan impian dan kemauan erotik , menambah kepuasan hubungan intim serta intensiti orgasma (klimak).

7. Damiana
Herba Turnera Diffusa atau popular disebut Damiana banyak terdapat di Mexico, Barat Daya Amerika, Carribean dan Amerika Selatan. Daun tumbuhan ini sangat berharga sebagai penambah nafsu. Kandungan Flavonoid, Phenolic, Glicosida, Terpenoid serta kafien menyumbangkan kepada perasaan tenang dan melancarkan aliran darah khususnya ke bahagian pelvis dan meningkatkan sensiviti dibahagian alat kelamin dan memuncakkan rangsangan untuk aktiviti seksual.

8. Suma Root
Akar Suma juga dikenali sebagai Ginseng Brazil. Herba ini popular dikalangan penduduk Amerika Selatan kerana kemampuannya mengseimbangkan hormon wanita dan merangsang libido. Kajian saintifik membuktikan bahawa akar Suma ini meningkatkan tahap estradiol dan hormon estrogen wanita. Mereka yang mengamalkan herba ini akan menikmati pengalaman hubungan seksual yang lebih nikmat serta kepuasan yang lebih besar.



9. Tribulus Terrestris
Kajian mendapati wanita yang mengamalkan herba ini akan alami keinginan seksual yang lebih kuat, cepat terangsang dan menghasilkan pelinciran yang lebih baik serta menikmati kepuasan yang berganda. Tribulus merangsang reseptor androgen dalam otak dan membuat tubuh lebih responsif kepada testosteron dan hormon seks lain. Ia juga membantu mengurangkan tekanan, kebimbangan dan kemurungan dikalangan pengamalnya.

10. Tongkat Ali
Dr Oz menyebutnya sebagai herba adrodiasak semulajadi paling hebat. Ekstrak Tongkat Ali boleh digunakan wanita untuk menimbulkan keinginan dan pertingkatkan sensitiviti erogenous. Ia baik untuk wanita yang kadar libido/nafsunya rendah. 

Dari senarai herba herba tersebut, 3 daripadanya adalah komponen utama yang terdapat dalam Ubat Kuat Damiana Plus iaitu Damiana, Catuaba dan juga Tribulus  Terrestris. Ini ditambah lagi dengan 7 herba baii lain yang telah membuat Damiana Plus tidak hanya "POWER" untuk kesihatan alat kelamin malah juga baik untuk perbagai masalah lain yang berkaitan dengan fungsi seksual. Kerana itu para wanita dan kaum isteri yang melewati usia 40 an yang merasa kemahuan mereka untuk hubungan intim kian merosot, Damiana Plus yang mengandungi 3 herba terbaik untuk fungsi seksual wanita telah sedia ada dalam produk Damiana Plus ini. Jadi tidak perlu lagi bersusah payah untuk mendapatkan herba2 lain kerana Damiana Plus boleh diambil bersama pasangan suami isteri. Bagaimana pun para wanita yang sedang mengandung atau menyusukan anak tidak digalakkan mengambil supplement ini.

Untuk dapatkan senarai pengedar Damiana Plus berdekatan lokasi anda, klik SINI !
Untuk pembelian OnLine dan Penghantaran Terus ke alamat anda, hubungi 0107692468/0149219738/0124854515 atau klik SINI !

No comments:

Post a Comment