* DAMIANA PLUS TRIAL PACK KINI KEMBALI. * ANDA JUGA BOLEH HUBUNGI DI TALIAN 0146779856 SEBAGAI ALTERNATIF. * PELUANG NIAGA SEBAGAI AGEN/STOKIS COD UBAT KUAT DAMIANA PLUS/CATUABA DI KUALA LUMPUR, SELANGOR DAN NEGERI LAIN. NIKMATI KEUNTUNGAN DAN PELBAGAI FAEDAH YANG LUMAYAN.HUBUNGI 0107692468 UNTUK INFO LANJUT. * ALLAH TIDAK AKAN MENURUNKAN PENYAKIT MELAINKAN SETELAH MENJADIKAN PENAWARNYA. SETIAP PENYAKIT ITU ADA PENAWARNYA MELAINKAN AJAL ATAU MATI. MAKA ADALAH WAJIB BAGI SETIAP UMMAT ISLAM BERIKHTIAR DAN BERUSAHA MENGUBATI PENYAKIT MEREKA. * Salam Idul Fitri Serta Maaf Zahir Dan Batin Buat Semua Yang Telah Memberi Sokongan, Istimewa Untuk Muslimin Muslimat Yang Meraikan Hari Kemenangan Setelah Berpuasa Sepanjang Ramadhan Al Mubarak. Muga Kalian Sejahtera Sentiasa Dan Ceria Disisi Keluarga * Selamat Menyambut Dan Menjalani Ibadah Puasa Ramadhan Al Mubarak untuk pengunjung blog khususnya kaum muslimin dan muslimat, istimewa buat anda pelanggan Damiana, Catuaba, Maca TAE dan Gambir Emas. Terima kasih atas sokongan anda selama ini. * Pembelian Pek Basic dan Pek Classic Damiana atau Catuaba melayakkan anda mendapat Cash Rebate RM30++ untuk sebarang pembelian ulangan selanjutnya, satu cara untuk anda mendapat penjimatan lebih terhadap dua produk hot ini. Whatsapp 0107692468 untuk sebarang pertanyaan

 

Wednesday, January 27, 2016

TESTIMONI DAMIANA PLUS MALAYSIA

Hakikatnya sangat ramai yang mendapat manfaat dan faedah dari pengambilan Damiana Plus. Tapi tidak ramai bersedia memberikan testimoni bergambar untuk dipaparkan untuk tontonan umum kerana soal seks dan alat kelamin masih dianggap taboo dan memalukan untuk dibicarakan secara terbuka dalam masyarakat Melayu terutamanya, Di bawah ini adalah sebahagian dari ratusan pengguna Damiana Plus yang telah mendapat kesan positif selepas pengambilan produk ini. Rata rata merasai perbezaan ini selepas beberapa jam mengambil produk dan lazimnya awal pagi hari boleh merasai kelainan iaitu sebelum dan selepas pengambilannya.

Bagaimana pun nama sebenar pengguna ini telah diubah atas permintaan mereka dan sebagai ganti diguna nama samaran. Diperakui bahawa testimoni di bawah ini adalah benar hasil penceritaan dan feedback mereka sendiri.


TUAN SHUKRI USAHAWAN PENANG

Saya mula cuba Damiana Plus selepas kawan cadangkan kerana produk ini dikatakan boleh bantu merawat prostate. Tapi saya agak pelik kerana selepas ambil satu sachet Damiana, saya tidak alami kesan positif seperti yang ramai kawan kawan cerita. Hari kedua saya ambil tapi tidak juga alami kesan "garang" seperti kebanyakan orang lain. Tapi apa yang saya perasan hari pertama dan kedua selepas ambil Damiana, saya tidak lagi merasa sakit ketika buang air kecil malah saya kini dapat mengawal kencing saya tidak seperti sebelumnya. Barangkali kerana saya ada masalah prostat, maka kesan "garang" seperti ramai kawan alami tidak cepat saya rasai. Tapi selepas hari ke 4 saya mula mendapat kesan "garang" tersebut selain masalah kencing saya akibat prostat semakin menunjukkan petanda positif. Muga Damiana dapat memulihkan masalah saya sepenuhnya tanpa perlu saya menemui pakar. Alhamdulillah.


MR TENG PESARA DI KL

Mr Teng berusia 73 tahun. Beliau baru jalani pembedahan pintasan koronari kerana masalah jantung beberapa bulan lepas. Beliau mendapat maklumat tentang Damiana ketika buat carian diinternet dan menemui blog ini. Menurut beliau selepas jalani pembedahan beliau alami masalah kerap kencing dan sentiasa ke tandas. Kencing seakan tidak puas selain selalu merasa lemah dan kurang tenaga. Selepas mencuba Damiana pertama kali (separuh sachet), keesokan paginya beliau hubungi dan menceritakan kabar baik tentang produk. Menurut Mr Teng, selepas pengambilan 1/2 sachet Damiana pertama kali, malam itu beliau tidur nyenyak dan tidak perlu lagi kerap bangun untuk ke tandas. Malah kencingnya terasa puas diwaktu pagi, tidak seperti sebelumnya. Beliau sambil ketawa juga menyatakan " my big brader wake up so steady at the morning", suatu yang jarang dialaminya sebelum ini. Tambah beliau lagi, "unfortunately my wife is already old". My comment " that is not my problem Mr Teng, Pandai pandai lah you yer!" Dia kini merasa jauh segar dan bertenaga seolah olah kembali muda puluhan tahun.



TUAN HJ MAN KONTRAKTOR

Maaflah. Saya tak nak komen banyak banyak. Cuma bagi siapa yang beristeri lebih dari satu macam saya, produk Damiana Plus ni amat saya syor dan galakkan diambil. Saya puas hati dengan Damiana. Ia baik untuk jaga kerukunan rumah tangga suami isteri. Jangan pandang mudah kerana dalam Islam, nafkah zahir batin isteri wajib suami pastikan mencukupi.



Pengakuan Sebenar Seorang Kawan (18 sx)


Saya berusia lewat 40 an dan mempunyai isteri muda. Beza usia kami 15 tahun. Kehidupan kami bahagia tanpa masalah termasuklah soal hubungan intim walau pun kemampuan saya tidaklah seperti semasa usia 20 an ke 30 an dulu. Pengalaman ngeri saya bermula bila satu hari saya merasa badan tidak selesa. Lalu saya ke sebuah private hospital untuk medical check-up. Selesai pemeriksaan, doktor menyatakan kadar kolestrol saya sangat tinggi lalu saya disaran mengambil ubat kolestrol.


Di rumah saya lakukan apa yang disaran doktor iaitu mengambil sebiji tablet ubat kolestrol setiap malam. Bagaimana pun pada malam kedua selepas pengambilan ubat berkenaan saya mendapati alat kelamin saya gagal berfungsi sebagaimana biasa ketika mahu bersama isteri melakukan hubungan intim. Saya menjadi tertanya tanya , hairan bercampur perasaan takut dan malu pada diri sendiri. Kenapa tiba tiba saja alat kelamain saya tidak mampu tegang seperti biasa?. Bagaimana pun isteri saya berkata mungkin ia kerana saya terlalu letih dan kurang rehat. Apa pun pada malam keesokannya alat kelamin saya masih gagal untuk berfungsi sekali pun saya merasa sudah ambil rehat dan tidur yang mencukupi. Walau pun ereksi berlaku sesekali tetapi saya tetap gagal melakukan penetrasi kerana kadar ketegangan alat kelamin saya tidak mencukupi untuk melakukan penembusan malah tidak mampu kekal tegang. Ianya betul betul satu mimpi ngeri buat saya. Perasaan takut dan panik menghantui saya ketika itu. Apakah saya sudah alami masalah mati pucuk yang sememangnya amat ditakuti oleh setiap lelaki? Serba tidak kena saya waktu itu malah perasaan malu itu lebih menjadi bila isteri bertanya kenapa boleh jadi begitu sambil dia ketawa kecil melihat saya bagaikan kucing kehilangan anak. Allah saja yang maha tahu bagaimana cemas dan paniknya perasaan saya malam itu.

Beberapa hari kemudian saya hanya memikir dan mencari punca kenapa tiba tiba saya menjadi seorang lelaki dan suami yang tidak lagi mampu menjalankan tanggungjawab terhadap pasangan. Akhirnya saya teringatkan tentang pil ubat kolestrol itu. Saya kemudian merujuk kepada ipar saya, juga seorang doktor tentang hal berkenaan dan diberitahu bahawa pil kolestrol memang ada kecenderungan boleh menjejaskan keupayaan seksual seorang lelaki bila diambil. Ianya merupakan satu kesan sampingan selain beberapa kesan lain. Mendapat tahu maklumat itu, saya terus hentikan pengambilan pil tersebut serta merta. Namun hari hari seterusnya tidak banyak peningkatan yang saya alami malah kemampuan kelelakian saya tidak lagi seperti sebelumnya. Sangat mengecewakan. Rasa kesal teramat sangat kerana mengambil pil tersebut.

Satu hari saya membuat carian diinternet untuk mendapatkan supplement tertentu yang mampu merawati dan membantu masalah saya. Antara yang saya beli adalah Maca Tongkat Ali dan beberapa supplement lain termasuklah satu supplement produk popular yang duta nya adalah seorang aktor terkenal tanahair. Namun kesannya tidak seperti yang didakwa dan diharapkan. Saya hampir putus asa namun isteri saya amat memahami, Katanya apa pun penyakit di dunia ini pasti ada ubatnya kecuali mati. Ikhtiar perlu diteruskan. Ya..saya selaku suami dikira mati jika yang satu itu gagal berfungsi.

Ditakdirkan tiba tiba satu hari saya bertemu seorang kawan sewaktu ke KL. Perjumpaan tanpa rancang di sebuah restoran mamak itu kemungkinan ketentuan Allah untuk membantu saya, hambanya yang dalam kesukaran. Berkebetulan kawan saya itu memperkenalkan Damiana Plus kepada saya dan memberi 1 kotak kecil secara percuma kepada saya untuk dicuba. Saya mengambilnya namun tidak banyak harapan saya terhadap supplement berkenaan kerana bagi saya ianya tak ubah sebagaimana Maca Tongkat Ali dan beberapa supplement jenama lain yang telah saya cuba sebelumnya. Apa pun sebaik sampai di rumah, sekitar pukul 2 pagi, saya teringatkan Damiana Plus itu lalu mengambilnya seperti mana juga saya mengambil Maca sebelumnya. Satu sachet powder Damiana Plus itu saya ambil dan kemudiannya terus tidur merehatkan diri. Kerana keletihan saya terlupa untuk minum air selepas pengambilan supplement berkenaan.

Keesokan paginya sebaik saya terbangun dari lena, saya mendapati satu keajaiban yang luar biasa. Saya rasa tubuh bagaikan masih berusia awal 30 an. Kadar ereksi yang berlaku pada alat kelamin saya ternyata luar biasa sekali, suatu yang saya jarang alami sejak 15 tahun dulu. Syukurlah kerana saya tidak menanggalkan seluar dalam sewaktu mahu tidur malam tadi dan hal ini tidak disedari oleh 2 anak lelaki saya yang berusia 7 dan 9 tahun yang sememangnya tidur sebilik dan bangun awal untuk ke sekolah. Apa yang menakjubkan saya ialah sepanjang sehari dua selepas pengambilan Damiana Plus itu, saya menjadi mudah terangsang dan alat kelamin saya sangat cepat mencapai kadar ereksi dan dirasai lebih pejal dan mantap. Dan malam berikutnya di tengah malam saya terjaga dari tidur kerana naluri dan keinginan untuk hubungan intim. Saya dan isteri terpaksa berpindah ke bilik tidur sebelah kerana anak anak di bilik yang sama. Pengalaman hubungan intim pertama kali selepas pengambilan Damiana Plus amat luar biasa dan indah. Suatu yang saya tidak duga sama sekali, Damiana ternyata mampu memanjangkan tempoh masa bersama malah lebih menakjubkan ialah alat kelamin saya masih mampu mengekalkan ereksi untuk permainan seterusnya walau pun setelah berlaku ejakulasi. Hal ini tidak pernah terjadi selama hidup saya. Perkara ini rupanya amat disedari malah dapat dirasai bezanya sehingga isteri saya bertanya, "abang ada makan apa apa ke" sebaik kami selesai hubungan intim berkenaan. Saya tergamam dengar pertanyaannya lalu bertanya kembali. "kenapa? Tak suka ke?". Isteri saya cuma senyum senyum lalu memaut leher dan mencium saya tanpa keluar ssepatah jawapan dari mulutnya (malu agaknya tu). Syukur kerana Damiana Plus telah membantu saya keluar dari mimpi yang ngeri dan lagi menakutkan itu. Malah kini saya merasa kembali menjadi lelaki dan suami yang lebih muda walau pun usia saya sudah hampir mencecah 50. Cuma satu perkara yang kurang menyeronokkan ialah, isteri saya kebelakangan ini makin menjadi kuat perasaan cemburunya terhadap saya.

Dan kerana pengalaman sendiri ini saya tidak menunggu lama untuk menjadi agen dan stokis produk Damiana Plus yang baru berada pasaran Malaysia. Persepsi saya bahawa Damiana Plus ini hanya setara beberapa supplement lain yang bersumberkan herba yang terdapat banyak di pasaran ternyata meleset. Saya terus membuat carian berkenaan herba Damiana di internet untuk mendapatkan kepastian apakah ia baik dan tanpa kesan sampingan. Apa yang memeranjatkan ialah berkenaan satu kajian yang dibuat sekumpulan pakar herba di sebuah universiti terkemuka luar negara yang mendakwa bahawa Damiana adalah jauh lebih baik dari Viagra dari segi rawatan dan keberkesanannya. Keberkesanan Damiana dalam merawat masalah ED, mati pucuk dan lemah tenaga batin mencapai tahap 90% sedangkan Viagra hanya mampu memberi kesan positif ini sekitar 45% sahaja. Pil viagra dan pil pil yang setanding dengannya hanya bersifat sementara dalam merawat erectile dysfunction (ED) sedangkan herba damiana pula akan merawat dan memulih secara berterusan tanpa kesan sampingan jika diambil pada kadar dos yang disaran.

Terima kasih saya buat kawan saya "L" yang telah memberi 2 sachet PERCUMA Damiana sebelum ini. Jika tidak kerana 2 sachet mula ini, mungkin tanggapan saya terhadap semua supplement untuk memulihkan masalah seksual lelaki hanyalah lebih kepada kempen dan slogan saja. Tapi Damiana membuktikan kepada saya bahawa tidak semua supplement dan formula itu sama. Kalau saya tidak mencubanya, tak mungkin saya tahu kemampuan sebenar damiana ini. Apa pun syukur buat yang Maha Kuasa kerana tidak hanya menjadikan penyakit tetapi juga menyediakan ubat dan penyembuhnya kepada manusia di alam ini.


Cerita Dari Seorang Guru Pengedar Damiana di Utara:

Saya ada sorang kawan. Dia peniaga pasar malam, Dia ni sebenarnya dah lama ada penyakit kencing manis. Biasanya pesakit kencing manis ni memang ada masalah ereksi kerana sebahagian saraf penting mereka telah terjejas fungsinya disebabkan penyakit tersebut. Tapi kawan saya ni selalu cakap tak pernah nak kalah. Tak mau kongsi masalah sedangkan masalah dia tu dah jadi bahan bualan bini dia sesama kawan wanita mereka. Satu hari saya ingat nak jumpa dia dan syorkan Damiana ni. Saya pun whatsapp hp dia dan hantar maklumat tentang Damiana Plus. Tiba tiba saya terima balasan whatsapp. Isinya lebih kurang begini...

"xxxx tak dak kat rumah. Dia meniaga sebab malam ni pasar malam. Elok sangat tu xxx!, dah jenuh suruh dia berikhtiar tapi buat dak saja. Hang pi jumpa dia kat pasar malam tu, Dia lupa bawa hp. Suruh dia cuba produk ni. Tau ada penyakit tak nak ikhtiar, tak kan la hal macam ni pun nak tunggu orang ajar?".

Rupa rupanya member tak bawa hp. Orang rumah dia yang reply whatsapp. Adoi. Tergamam juga saya mulanya. Malam tu juga saya pun pi la ke pasar malam dan jumpa si xxxx ni. Lalu saya cakap minta dia cuba pek promo RM60 tu dulu untuk rawat kencing manis (langsung saya tak sebut pasal fungsi seksual kerana dan faham sangat dia ni ego). Seminggu lepas tu kawan saya ni call dan minta bawa Damiana satu kotak. Dia cakap kencing manis dia dah makin baik tanpa sebut berkenaan anu tu. Tapi saya faham dia dah mula dapat kesan positif ambil Damiana tu dan diharap isteri dia tak lah merungut lagi. Laa ni dia juga dah jadi agen Damiana.


Anak Muda Ampang & Kangar Bermasalah Ereksi Tiba Tiba

Saya dapat whatsapp satu petang dari Zainal (28 tahun) yang bertanya tentang Damiana. Zainal yang masih bujang ni cerita masalah tentang zakar beliau yang tidak dapat tegang dan ereksi seperti biasa selepas balik dari gym pada satu hari. Alat kelamin beliau tidak bangun diwaktu padi seperti selalu malah tidak ereksi walau dirangsang. Hal ini berlanjutan beberapa hari. Mengikut Zainal dia tak ambil apa apa ubat pun dari doktor Cuma katanya kolestrol beliau agak tinggi dari paras normal dan kerana itu beliau selalu ke gym. Zainal susah hati lalu buat carian dan terjumpa blog ini. Lalu saya jelaskan tentang Damiana ni kepada dia. Dan akhirnya Zainal membuat belian Pek Promo RM60. Selepas 1 sachet mencuba Damiana, di bawah ini respond dia melalui whatsapp:





Masalah hampir sama juga dihadapi Izwan dari Perlis. Beliau seorang Engineer. Izwan telah berjumpa doktor mengadu tentang masalahnya. Tapi doktor mengatakan masalah alat kelamin beliau gagal ereksi hanya berpunca dari pemikiran dan saikologi diri sendiri. Doktor cuma membekalkan vitamin untuk diambil. Namun tiada perubahan positif. Izwan terus berusaha dan pernah menghubungi Pakar Sakit Tuan Dr Ismail Thambi. Dia dinasihatkan ke KL berjumpa pakar. Tapi disebabkan kesuntukan masa dan jarak yang jauh, Zainal terus cari alterntif lain hinggalah terjumpa laman ini dan menghubungi saya. Beliau mahu segera bertemu saya tetapi disebabkan jauh, saya nasihatkan Zainal dapatkan Pek Promo Damiana dari agen di Jitra. Hanya selepas mencuba separuh sachet Damiana Plus yang dibeli dari agen Jitra, Izwan kemudiannya menghubungi dan memberitahu bahawa masalah beliau sudah dapat diatasi. Sekarang beliau tak risau lagi dan berhajat untuk mendapatkan produk ini lagi dan sharing dengan kawan kawan yang memerlukan.


Perihal Cikgu Ramlee (51 tahun ) Dari Sungai Petani

Ini kisah benar yang juga satu kebetulan. Satu malam tu saya, Tuan Latif dan Tuan Fauzi (orang yang bertaggungjawab perkenalkan Damiana kepada saya) berkumpul dan berborak di restauran Nasi Kandar di SP. Disitulah saya terserempak dengan Cikgu Ramlee, kawan lama. Tuan Fauzi masa itu bercadang nak buat demo keberkesanan Damiana Plus untuk ditunjukkan kepada beberapa kawan yang ada. Dan Cikgu Lee "voluntere" dirinya. Sewaktu demo tu dibuat, Tuan Fauzi hanya masukkan 1/3 sachet Damiana ke bawah lidah Cikgu Lee. Demo itu membuka mata kawan kawan yang ada. Seingat saya 6 kotak Damiana dibeli waktu tu. Esoknya awal pagi saya terima call dari Cikgu Lee mengajak jumpa untuk sarapan bersama. Saya ok jer. Sewaktu sarapan nasi lemak dan roti canai, Cikgu Lee tiba tiba keluarkan RM180 dan hulurkan pada saya. "Bagi 2 kotak kat aku! Memang hebat produk ni..mencanak pagi tadi. Kalau lah ibu muda..he he he", katanya. Kini Cikgu Lee adalah antara agen Damiana Plus di utara semenanjung.


Kenyataannya amat ramai pengguna Damiana Plus di seluruh Malaysia yang telah mendapat faedah dan kesan baik dari pengambilan produk ubat kuat formula terbaru berasas herba Mexico dan Brazil ini. Cumanya tidak semua yang bersedia berkongsi pengalaman masing2 disebabkan faktur yang disebut diatas, Namun "order" berulang dari mereka mereka ini cukup untuk membuktikan bahawa Damiana Plus sememangnya sangat ampuh, berkesan dan luar biasa. Masakan pembelian berulang ulang kalau kesan positifnya tidak ada. Yer kan?

Rujuk juga kes Pegawai Tentera Mati Pucuk ini!

Di bawah ini ada beberapa lagi "sreenshot" whatsapp saya dengan pengguna Damiana Plus untuk rujukan anda:       




Jom tengok pula Testimoni dan Review pelanggan di luar negara yang pernah mencuba atau amalkan beberapa supplement berasaskan herba Damiana ini  !!!






* Ada yang dijual dalam bentuk tablet. pill, powder, liquid etc


DILARANG BUAT SALINAN SEMUA KANDUNGAN PAGE INI DALAM APA BENTUK JUA UNTUK DIGUNA DILAMAN & WEBSITE ATAU MEDIA MASSA DAN MEDIA SOSIAL LAIN. ANDA HANYA DIBENARKAN MELAKUKAN PAUTAN KE PAGE INI JIKA BERHAJAT MENGGUNA FOTO SERTA TESTIMONI YANG DIPAPAR DI PAGE INI. TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment