* ALITHERA ENERGY BOOSTER * UBAT KUAT HARAM, MERBAHAYA 2021 * SENARAI UBAT KUAT LELAKI WANITA 2022: CATUABA, GAMBIR EMAS, HEMOHIM, AIDAM CLEANSER DAN HONG SAM DAN * BLOG UBAT KUAT LELAKI MALAYSIA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2021 BUAT SEMUA PENGUNJUNG DAN PARA PELANGGAN YANG TELAH MENYOKONG PERNIAGAAN KAMI SELAMA INI. SEMUGA ANDA SENTIASA SIHAT, BAHAGIA DAN BERTENAGA SELALU DISAMPING KELUARGA TERCINTA.* ALLAH TIDAK AKAN MENURUNKAN PENYAKIT MELAINKAN SETELAH MENJADIKAN PENAWARNYA. SETIAP PENYAKIT ITU ADA PENAWARNYA MELAINKAN AJAL ATAU MATI. MAKA ADALAH WAJIB BAGI SETIAP UMMAT ISLAM BERIKHTIAR DAN BERUSAHA MENGUBATI PENYAKIT MEREKA.

 

Monday, January 20, 2014

Cara Penggunaan / Pengambilan Maca Tongkat Ali Extra

Maca Tongkat Ali Super edaran BioTech Global adalah dalam bentuk serbuk seperti glokosa berperisa strawberi yang diisi di dalam sachet kecil. Pengguna cuma perlu membuka sachet dan menuangkan serbuk berkenaan di bawah lidah. Ianya akan hancur dan diserap oleh cairan lidah dalam tempoh masa beberapa minit sahaja.


Kekerapan memakannya adalah 1 sachet untuk setiap 3 hari. Untuk tujuan hubungan seksual, dinasihatkan mengambil produk ini 2 jam sebelum hubungan intim. Elakkan merokok atau meminum kopi atau alkohol selepas memakan produk untuk kesan yang optima.



Kemungkinan Tindak Balas Dan Reaksi

Anda kemungkinan akan merasa sedikit sakit kepala, kering kerongkong atau leher selepas mengambil produk ini. Ini adalah tindak balas pemulihan dan bersifat sementara dan akan hilang dalam beberapa hari sahaja. Lebihkan meminum air untuk kurangkan reaksi yang dinyatakan memandangkan herba yang terkandung didalam supplement ini adalah bersifat panas.


PERINGATAN PENTING
Wanita hamil atau mereka yang masih dalam proses penyusuan anak dan kanak kanak di bawah usia 12 tahun tidak digalakkan mengambil Maca Tongkat Ali Extra ini.




No comments:

Post a Comment