* ALITHERA ENERGY BOOSTER * UBAT KUAT HARAM, MERBAHAYA 2021 * SENARAI UBAT KUAT LELAKI WANITA 2022: CATUABA, GAMBIR EMAS, HEMOHIM, AIDAM CLEANSER DAN HONG SAM DAN * BLOG UBAT KUAT LELAKI MALAYSIA MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2021 BUAT SEMUA PENGUNJUNG DAN PARA PELANGGAN YANG TELAH MENYOKONG PERNIAGAAN KAMI SELAMA INI. SEMUGA ANDA SENTIASA SIHAT, BAHAGIA DAN BERTENAGA SELALU DISAMPING KELUARGA TERCINTA.* ALLAH TIDAK AKAN MENURUNKAN PENYAKIT MELAINKAN SETELAH MENJADIKAN PENAWARNYA. SETIAP PENYAKIT ITU ADA PENAWARNYA MELAINKAN AJAL ATAU MATI. MAKA ADALAH WAJIB BAGI SETIAP UMMAT ISLAM BERIKHTIAR DAN BERUSAHA MENGUBATI PENYAKIT MEREKA.

 

Monday, October 16, 2017

CARA DAN TEKNIK BERSETUBUH AGAR ISTERI CEPAT KLIMAKS

Tip gaya, style atau posisi hubungan intim / senggama paling berkesan untuk buat wanita atau isteri cepat orgasme, nikmat  dan puas. Panduan teknik hubungan kelamin ini dipaparkan dalam bentuk animasi video 3D untuk rujukan para pasangan suami isteri agar kehidupan berumahtangga tangga lebih ceria dan penuh bermakna khususnya untuk menguatkan lagi kasih sayang antara satu sama lain.

Umumnya biologi kejadian tubuh wanita adalah berbeza berbanding lelaki. Begitu juga organ seks wanita banyak bezanya dengan lelaki. Rata rata wanita memerlukan tempoh masa yang lebih lama untuk mencapai orgasme/klimaks sewaktu bersetubuh berbanding pasangannya, lelaki. Kajian dan survey di seluruh dunia membuktikan perkara ini di mana lebih 60% dari kalangan mereka ini tidak menikmati orgasme disebabkan kegagalan pasangan mengekalkan ereksi. Ini dikaitkan dengan masalah ejakulasi pramatang para lelaki dan masalah ini disulitkan lagi oleh kejahilan para lelaki dalam memahami biologi seksual pasangan mereka selain tidak cukup ilmu berkaitan kaedah hubungan kelamin.

Semuga VIDEO POSISI SEKS WANITA SUKA, NIKMAT & KLIMAKS CEPAT ini dapat dimanfaatkan! (* 18 tahun keatas saja)


No comments:

Post a Comment